NSK jako marka globalna
Wysoko oceniane za doskonałą jakość i niezawodność oraz niezrównaną wydajność kosztową, produkty NSK sprzedawane są w ponad 135 krajach na całym świecie. Sprzedaż zagraniczna stanowi obecnie 75% naszych obrotów i staliśmy się globalnym graczem. Tymczasem jednak konkurencja z naszymi konkurentami staje się coraz bardziej zacięta.
NSK w pełni wykorzystuje swoją ogólnoświatową sieć, wczytując się w potrzeby klientów na całym świecie, czego efektem jest powstawanie nowych, „skrojonych na miarę” produktów. Tworzymy produkty, które odpowiadają powszechnym potrzebom globalnego rynku, a jednocześnie dbamy o szczegóły, co pozwala nam odpowiadać na specyficzne potrzeby lokalne. Rozwijamy się na poziomie globalnym, aby osiągnąć „innowacyjność projektową”, „absolutną jakość”, „wysoką konkurencyjność kosztową”, „silną globalną sieć sprzedaży” i „najwyższej klasy obsługę posprzedażową”, aby stać się ogólnoświatowym numerem jeden.
Wierzymy, że to, co jest niezbędne, aby stać się globalną marką nr 1, to ustanowienie jednostek, które będą służyć firmie, jako oczy i uszy na głównych rynkach całego świata oraz budowanie silnej sprzedaży i marketingu, satysfakcjonującej obsługi klienta oraz wysokiej jakości usług posprzedażowych. Obecnie rozszerzyliśmy naszą globalną sieć sprzedaży bezpośredniej do 15 baz na całym świecie, w tym zagranicznych filii i przedstawicielstw.
Szczególnie na rynku europejskim, który jest pełen światowej klasy producentów sprzętu dentystycznego, po założeniu firmy NSK Europe GmbH we Frankfurcie w Niemczech w 2003 r., w 2005 r. założyliśmy NSK France SAS (Paryż) oraz NSK Wielka Brytania Ltd. (Londyn) w 2007 r., wraz z rozszerzeniem naszej aktywnej promocji sprzedaży i strategii budowania marki, sprzedaż znacznie wzrosła i wzmocniła siłę marki NSK w Europie. Ponadto w 2008 roku uruchomiliśmy NSK Dental Spain SA (Madryt), a pod koniec 2008 roku uruchomiliśmy NSK Euro Holdings (Frankfurt) w celu ujednolicenia sprzedaży, marketingu i logistyki w regionie europejskim. W ten sposób udało nam się osiągnąć szybszy system dystrybucji w Europie.
Ponadto w 2000 roku założyliśmy NSK Middle East (Dubaj, Zjednoczone Emiraty Arabskie), NSK Shanghai Ltd. (Szanghaj, Chiny) na szybko rozwijającym się rynku azjatyckim w 2005 roku, NSK Rus & CIS (Moskwa, Rosja) i NSK Oceania Pty. Ltd. 2007 i NSK Asia Pte Ltd (Singapur) w 2009 roku i utrzymujemy system, dzięki któremu możemy szybko reagować na różne potrzeby każdego regionu. Na największym na świecie rynku, Ameryce, w 2013 roku założyliśmy NSK Dental LLC (Chicago) i NSK America Latina Ltda (Brazylia) i stale rozszerzamy skalę i zakres naszej globalnej sieci.
Jednocześnie, nawet w krajach, w których nie posiadamy lokalnej filii, wzmocniliśmy nasze relacje z lokalnymi dystrybutorami, aby zbudować sieć sprzedaży, która będzie konkurencyjna i pozwoli uzyskać odpowiedź korespondującą z potrzebami naszych użytkowników.