autoryzowany przedstawiciel
na rynek Polski

Często zadawane pytania

01/Handlowe
W jaki sposób mogę zamówić produkty NSK?

Produkty NSK można zamówić bezpośrednio w naszej firmie telefonicznie pod numerem: +48 42 678 88 54 lub mailowo na adres: zamowienia@nsk.info.pl. Produkty NSK można również zakupić w szerokiej sieci dystrybucyjnej na terenie całego kraju. Swojego lokalnego dealera znajdziesz w lokalnej sieci sprzedaży na stronie: https://nsk.info.pl/siec-sprzedazy

Czy płatność mogę rozłożyć na raty?

Nasza firma nie proponuje usług finansowych, ale bardzo chętnie pomożemy w procedurze leasingowej.

W jakiej formie mogę dokonać płatności?

Płatność za produkty zakupione bezpośrednio w naszej firmie następuje przelewem pod numer konta wskazany na fakturze lub osobiście w siedzibie naszej firmy.  

Jak wygląda serwis gwarancyjny?

W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w działaniu produktu, należy go przysłać lub przywieźć osobiście do dystrybutora, u którego produkt został zakupiony. 

Ile czasu trwa gwarancja producenta na produkty?

Szczegóły czasu gwarancji produktu są zawarte w jego indywidualnej karcie gwarancyjnej. Gwarancja nie obejmuje jeśli zagubiono oryginał karty gwarancyjnej.

Jakich uszkodzeń nie obejmuje gwarancja?

Szczegółowe warunki gwarancji produktu są zawarte w jego indywidualnej karcie gwarancyjnej.  

W przypadku: uszkodzeń mechanicznych, użytkowania produktu w niewłaściwy sposób lub niezgodnie z jego przeznaczeniem, manipulowania przy nim, użycia nieoryginalnych części zamiennych lub materiałów eksploatacyjnych, gwarancja zostaje utracona.  

Co mam zrobić, gdy mój sprzęt się uszkodzi po okresie gwarancji lub gwarancja nie obejmuje mojej usterki?

W takich przypadkach prosimy skontaktować się z dystrybutorem, u którego został zakupiony dany produkt lub też z nami telefonicznie pod numerem: +48 42 678 88 54 lub mailowo na adres: serwis@nsk.info.pl i zapytać czy jest możliwość wykonania danej naprawy. Koszt takiej naprawy ponosi w całości klient.

Gdzie mogę zobaczyć cennik produktów?

Zachęcamy do skorzystania z oferty produktowej dostępnej na stronie internetowej: https://nsk.info.pl/ Aktualne cenniki produktów są również dostępne w zakładce „Do pobrania”.

W jaki sposób mogę rozpocząć z Państwem współpracę jako dystrybutor? 

W takich przypadkach prosimy skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem: +48 42 678 88 54 lub mailowo na adres: biuro@makromed.com.pl w celu oceny możliwości współpracy. 

Czy mogę otrzymać rabat przy dużym zamówieniu?

Dopuszczamy możliwość negocjacji w przypadku przetargów lub konkursów ofert. W tym celu prosimy o kontakt z naszym działem handlowym.

Jaki jest czas naprawy uszkodzonych produktów?

Najczęściej jest to maksymalnie 14 dni od daty dostarczenia nam produktu, jednak czas ten może ulec wydłużeniu w zależności od dostępności części niezbędnych do naprawy.

Jaki jest czas rozpatrywania reklamacji?

Reklamacje rozpatrujemy najszybciej jak to możliwe, jednak nie dłużej niż w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia do nas produktu.

02/Logistyczne
Jak wygląda proces dostawy?

Zamówione produkty wysyłamy kurierem lub są one dostarczane przez naszego dystrybutora.

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Jeżeli produkt został zakupiony przez pomyłkę, można go przywieźć osobiście lub odesłać do nas w starannie zabezpieczonej paczce wraz z wypełnionym formularzem zwrotu (do pobrania na naszej stronie internetowej). Po dostarczeniu do naszej firmy ocenimy stan zwracanego produktu. Jeżeli opakowanie nie zostało otwarte, ani w żaden sposób uszkodzone, zwrócimy koszt produktu. Zwrot nastąpi przelewem na wskazany w formularzu numer konta w ciągu 14 dni od daty jego dostarczenia do nas. UWAGA! Produkty odpakowane lub w uszkodzonym opakowaniu nie podlegają zwrotom, nawet jeżeli uszkodzenie nastąpiło podczas transportu od klienta do nas.

Jaki jest czas realizacji zamówień?

Towar jest zazwyczaj wysyłany w ciągu 2 dni roboczych, jednak czas ten może ulec wydłużeniu w zależności od naszych stanów magazynowych. Do tego należy doliczyć czas transportu jaki gwarantuje firma kurierska.

03/Techniczne
W jaki sposób mogę kupić części zamienne do sprzedawanych przez Was urządzeń?

W celu zamówienia części zamiennych, prosimy skontaktować się z dystrybutorem lub bezpośrednio z naszą firmą.

Jak mogę zapobiegać powstawaniu usterek urządzeń/ narzędzi?

W celu przedłużenia żywotności produktów, konieczna jest ich odpowiednia konserwacja i przestrzeganie zaleceń zawartych w instrukcji użytkowania. W przypadku braku posiadania instrukcji, zachęcamy do kontaktu z naszym działem technicznym.

Jak mogę znaleźć serwisanta w moim regionie?

Poprzez kontakt telefoniczny do naszej siedziby pod numerem: +48 42 678 88 54 lub mailowo na adres: serwis@nsk.info.pl  

Czy serwisujemy urządzenia na terenie całej Polski?

Uszkodzone produkty NSK naprawiane są w siedzibie naszej firmy oraz u autoryzowanych przez nas serwisantów. W celu znalezienia takiego serwisanta, prosimy skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem: +48 42 678 88 54 lub mailowo na adres: serwis@nsk.info.pl

Czy serwisujemy urządzenia za granicą?

Nie, nasz serwis obejmuje tylko terytorium Polski.

Jak mogę naprawić uszkodzone produkty NSK?

Jeżeli posiadasz właśnie taki produkt, prosimy o przysłanie go lub przywiezienie osobiście do naszej siedziby pod adresem: Ul. Czechosłowacka 1, 92-216 Łódź wraz z wypełnionym formularzem zgłoszeniowym usterki (do pobrania na naszej stronie internetowej) oraz oryginałem karty gwarancyjnej, jeżeli jest wciąż ważna. W przypadku przywiezienia uszkodzonych produktów osobiście, możliwa jest naprawa „od ręki”, ale tylko w sytuacji, gdy serwisant jest dostępny. Drugą możliwością jest naprawa poprzez inny, autoryzowany przez nas serwis.

Co muszę przygotować w celu naprawy produktu NSK?

Odpowiednio zabezpieczony produkt oraz czytelnie wypełniony formularz zgłoszeniowy usterki (do pobrania na naszej stronie internetowej). W przypadku braku formularza, konieczne jest wypisanie na kartce następujących danych:

  • Adres do wysyłki zwrotnej 

  • Adres, jaki ma być na fakturze 

  • Telefon kontaktowy 

  • NIP firmy 

  • Nazwa firmy 

  • Ogólny opis usterki.

Dodatkowo jeśli obowiązuje okres gwarancji oraz usterka podlega gwarancji, konieczne jest załączenie oryginału karty gwarancyjnej – bez tego, koszty naprawy ponosi zamawiający. Następnie należy wysłać paczkę na nasz adres Ul. Czechosłowacka 1, 92-216 Łódź lub przywieźć osobiście. UWAGA! Paczki wysłane do punktu odbioru lub do paczkomatu nie zostaną przez nas odebrane.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Wypełnij poniższy formularz, skontaktujemy się z Tobą.
*Pola obowiązkowe